Pitchen

In 2016 is er een nieuwe stijl geïntroduceerd in de Beursvloer. Deze nieuwe stijl wordt vooral zichtbaar door de 'pitches' die de Maatschappelijke Ondernemingen mogen houden.

Wat is een pitch?


Een pitch is een korte (ca. 1 minuut) presentatie van de verwachtingen. Tijdens de pitch geeft u aan wat de maatschappelijke onderneming doet (korte voorstelronde), wat de maatschappelijke organisatie kan bieden (helft van de deal) en wat de maatschappelijke organisatie zoekt (tweede helft van de deal!) De pitch wordt gegeven op een podium, voor alle aanwezigen.

Gepitcht, en dan?


Na het pitchen, krijgen de bedrijven mogelijkheid om 'interesse' te tonen. Dat zullen zij doen door middel van het ophouden van hun genummerde bordjes. De organisatie van de Beursvloer noteert de namen en nummers en zullen dit delen, zodra alle pitches zijn afgelopen. Het enige dat dan nog moet gebeuren, is dat u naar de 'geinteresseerde' bedrijven gaat om nader tot elkaar te komen.

Nog nooit gepitcht?


Omdat het concept nieuw is en sommige personen hier moeite mee kunnen hebben, biedt de Rabobank een pitch-training aan. Heeft u interesse, geef u dan snel op voor de Beursvloer en stuur een email naar info@ijsselsteinbetrokken.nl om u aan te melden voor de pitch-workshop. Hier kunt u uiteraard ook met al uw vragen terecht.

Vrienden:


Pulse


Fulco Theater


Blik Filmcommunicatie


Ronde Tafel 178

nieuwsbrief

Nieuwsbrief ontvangen?

Beursvloer IJsselstein stuurt 6x per jaar een nieuwsbrief naar alle geïnteresseerden en
(oud-)deelnemers. Via deze nieuwsbrief houden wij u graag op de hoogte van de ontwikkelingen rondom de jaarlijkse beursvloer. Schrijf u nu in om niets te missen!

Wanneer

Woensdag 28 november, 17:00

Volg ons:

Waar

Overtoom 3
3401 BK IJsselstein
Of klik hier voor de Google Maps link

Ontwerp en realisatie door Sjonic